Îngrijire zilnică Exerciții pentru ochi

Slightly red eye

Relaxarea ochilor

 

  • Un stil de viață dinamic poate conduce la oboseala, uscarea, inflamarea ochilor și poate crește chiar și riscul de infecție. Există însă modalități simple prin care vă puteți proteja ochii și sănătatea acestora:
  • Dacă petreceți mult timp la volan, faceți opriri la intervale de cel puțin 2 ore pentru a preveni oboseala. De asemenea, folosiți Spray-urile pentru Ochi Optrex ActiMist™ în mod regulat pentru a calma și revigora ochii.
  • Faceți pauze regulate atunci când lucrați la calculator sau îndepărtați privirea de la ecran la intervale de cel puțin cinci minute și concentrați-vă pe ceva aflat la distanță. Nu uitați să clipiți regulat, deoarece frecvența clipitului scade atunci când vă concentrați la calculator.
  • Rugați angajatorul să monteze ecrane de protecție pe monitor pentru a preveni luminozitatea dăunătoare.
  • Închideți ochii câteva secunde pentru a preveni uscarea ochilor.
  • Dacă aveți sisteme de aer condiționat sau de încălzire centralizată la locul de muncă, încercați să mențineți spațiul aerisit. Beți multă apă și, dacă nu puteți deschide o fereastră, așezați un vas cu apă în apropiere.
  • Păstrați câteva Spray-uri Optrex ActiMist™ de rehidratare la birou, în autovehicul etc. și folosiți-le cu regularitate.

 

Relaxare

 

Câteva exerciții fizice vă pot ajuta să vă destindeți corpul după o zi stresantă. Și, chiar dacă sună ciudat, câteva exerciții ușoare pentru ochi vă pot ajuta să vă relaxați și ochii.

Pentru început, așezați-vă confortabil cu capul drept și cu umerii relaxați.

Priviți în sus către centrul frunții, apoi în jos către vârful nasului. Repetați încet de patru ori.

Priviți cât mai departe posibil în partea stângă, apoi cât mai departe posibil în partea dreaptă. Repetați.

Ținând capul drept și umerii relaxați, priviți în sus către colțul din stânga cel mai îndepărtat, apoi mutați privirea pe diagonală către cel mai de jos colț din partea dreaptă, ridicați ochii către colțul drept cel mai de sus și apoi pe diagonală către colțul stâng cel mai de jos. Încheiați revenind cu privirea în colțul stâng cel mai de sus. Repetați.

Începând să priviți în colțul stâng cel mai de sus, coborâți încet privirea către colțul stâng cel mai de jos, apoi mutați privirea în colțul drept cel mai de jos și ridicați privirea către colțul drept cel mai de sus, de unde mutați din nou privirea în colțul stâng cel mai de sus. Repetați în sens invers.

În final, pentru calmare, închideți strâns ochii și clipiți de câteva ori. Relaxați-vă așezând palmele peste toată suprafața ochiului și respirați rar.

SHARE: